Monday, October 4, 2010

Find Admin LOgin Page With Reiluke Software.

Salam all.. hehehe.. bersua lagi kita kan? hari tuh wadud ada update pasala SQL-i kan? hehehe.. untuk mengetahui apakah itu SQL boleh lihat di sini.., sini pon bleh.. :-)


Nanti dah tengok, jangan kata wadud jahat ok, sebab kan wadud dah kata, wadud cuma berkongsi maklumat, ilmu yang wadud ada.. wadud rasa menda macam ni korang kene amik tau sikit pon jadilah..


Nanti kalau ada apa2 yang nerkaitan, korang dah tau.. oh mende ni ke.. walaupun mende ni macam tak de manfaat langsung..hehehe :-)



OK, tak nak bahas panjang2.. :-) rini wadud nak kongsi ngan kawan2 sume macam mana kita nak carik Admin LOgin Page.. sungguh mudah dan mudah.. :-)


Kali ni wadud tunjuk cara untuk cari Admin Login Page dengan menggunakan software, nanti ada masa lagi wadud akan tunjuk dengan menggunakan scripts lak ok :-)


OKeh, download software ni bawah ni..



Reiluke Software - 07 MB -


Screen Shot tertera di bawah ini..




- Klik Untuk Membesar -


OKeh, camne nak guna mendalah ni? nampak kan LINK " http://victim.com/startdirectory/ ".. korang padam LINK yang tuh dan letakkan LINK website yang korang nak carik Login PAge dia ok.. insyaallah jumpa.. ^_^


1.) OK.. pada Target kita akan cuba site ini " http://www.sinatrafamily.com/ "

2.) Result boleh dilihat pada DIrectory " http://www.sinatrafamily.com/admin/ "

3.) Tapi tu forbidden, kite nak yang OK.. so masih boleh lihat software tu scan banyak lagi Admin Login Page. Boleh lihat pada Trying.




- Klik Untuk Membesar -


Time kasih dah membaca.. :-) ingat, ilmu bukan wadud dan bukan korang yang punya.. :-) malah menjadi kewajipan untuk kita menyebarkan kepada orang ramai.. :-)
Share:

0 comments: