Followers

Tuesday, February 28, 2017

Terlupa No Sendiri? Begini Caranya... (MAXIS,DIGI,CELCOM,TUNETALK)

Punya la aku stress sebab terlupa no sendiri.. ni semua angkara dulu2 pakai banyak no, tapi hpnye satu.. now aku still dengan maxis dan digi. Dan disaat aku memerlukan no2 tersebut.. boleh plak terlupa, BTW maxis ni baru lagi aku guna untuk free social internet.. kalau tak memang tak hingin pun sebab kuat nau nipunye. Yang jadi terdesak sangat ni disebabkan, sim digi buat hal. Dah la no digi aku tu no formal, kot awek lama nak call tak dapat2. Oleh itu, misi pencarian maklumat bermula.. so akt bawah aku share cara mudah untuk tahu no sendiri

Terlupa No Sendiri? Begini Caranya... (MAXIS,DIGI,CELCOM,TUNETALK)


Maxis/Hotlink:
Semak nombor Maxis Hotlink  tekan *139#

Tambah Nilai Maxis Prepaid
*111*Kod Pin 16 Angka# 
 *111*1234567890123456# 

Semak Baki Quota Internet Maxis HotLink
*100*2*1# 

Maxis Customer Service  Hotlink 
Dial 123



Digi: 
No Telefon dan Baki  *126#
Menu digi *118# 
Semak Kuota *200#
Internet Packages *116#



Celcom:
tekan *124# atau tekan *118#



TuneTalk 
Semak Nombor TuneTalk tekan *111# 



Reactions:


0 Powerfull Critical Thinking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...