Sunday, October 21, 2012

Gitar Cromok Another You + Puisi Qurban

Gitar Cromok Another You + Puisi Qurban
 
Aku cube buat kombinasi antara Puisi dengan lagu Cromok Another You.. nak tengok ngam tak dengan puisi tuh, try punye try, bagi aku memang ngam.. tak tahu lak pendapat korang.. kih3.. almaklum still new dalam dunia guitar. Minat punye pasal.. malu tolak belakang.

Puisi + Cromok Another You ni sebenarnye untuk prepare je masa Qurban nanti kat sini (Aceh) anjuran PKPMI-CA. Amboi dah ber ca-ca dah.. yolah, untuk terakhir aku kat sini (tinggal satu sem), nak berbakti lah sikit pada persatuan kite ni yek, ape yang boleh ditolong ke ape.. Atleast ada jugak kenangan aku dengan persatuan kat sini.. walau dulu aku pown anti persatuan, ntah anti sebab mende aku pon tak paham.

Ape2 pon, enjoy lah video kat bawah. buken sonang den nak buek (^_^) Selamat Menyambut Hari Raya AildilAdha 2013, semoga korang happy sokmo dunia akhirat, Amin Ya Rabb.

Puisi + Cromok Another You

Share:

0 comments: