Sunday, March 24, 2013

System Massage From Chitika

Lepas dah cukup seminggu aku join di Chitika, ntah nape aku jadik rajin je nak login di Chitika, kalau nak kate earnings tuh, im still new on Chitika. Tapi takpe, ape2 pon, mesti ada baik dari ape yang berlaku. Mmm sebenarnye takde lah baik mane pown, tapi ape yang Chitika dah bagi tau kat aku :


Sebenarnye aku pon tak berape paham dengan ape yang Chitika nih nak sampaikan, aku paham ape yang dia sampaikan kat aku, tapi bile aku buat, tak jadik macam mane yang diharapkan.. hehehe.. maybe salah cara ke hape, den tak tahu la pulak.. 

System Massage From Chitika


Dan.. lepas aku unclaimed then claimed again, nothing happen la pulak... tapi ade mende baru yang aku dapan, dan aku rase memang dari dulu lagi aku nak Ads jenis yang macam nih, Intext. keh2.. Ads Intext.. Ads yang disediakan oleh Chitika dalam bentuk Intext, bagi aku memang power kalau pakai Ads Intext, sebab, kadar klik dari pengunjung tinggi berbanding Ordinary Ads.
Share:

2 comments:

Mario said...

kat mana nak download converter pdf to word?free punya...hehe

word veri ni buat aku pening weh...ekeke

Dzasc Skachers said...

@Mario: sorilah aku baru balas, line skang memang giler..

aku ada software tuh, naty dah share aku kasi link okeh bro.. :)