Friday, June 21, 2013

Penulis Baru 2 Kehidupan Blogger Malaysia

Ni lah Ecah_Chan (^_^)
KBM sebeno tengah bertungkus lumus nak pujuk sorang penulis berkaliber nih.. tapi macam takde harapan jer.. hahaha... nak tahu sape dia? PM me lah (astagfirullah, jahatnye saya).


Hah !!! Sudah.. tuh aku amik Quote dari artikel yang lepas (http://www.duadz.com/2013/06/penulis-baru-kehidupan-blogger-malaysia.html), ntah macam mane beliau boleh berubah fikiran tuk luangkan masa untuk 'berkata-kata' dalam KBM nih ? (^_^)

Minggu lepas (12 June 2013) KBM baru je menerima sorang penulis (Aweks) dari UKM.. guane aku kenal beliau? Refer sini dan sini. Haish !! jangan kate aku ni Playboy ke kaki puan ke.. aku hanya menerima dengan hati yang sangat terbuka atas kesediaan Penulis-penulis KBM untuk submit artikel drang.

Satu penghormatan buat aku.. hehe.. walaupun mungkin bagi drang (Penulis2) artikel drang tuh merapu, tapi bagi aku tu satu bende yang besar, big, grande, 大 (daik), 큰 (ken), ape lagi istilah untuk beso? dan menunjukkan adanya perkembangan dalam KBM (perkembangan la sangat).

Keme nak tahu ke sape penulis baru yang belumpun 100% KBM pujuk tuh? yela.. KBM dah invite beliau, dan alhamdulillah telah di approve, walaupun bizi untuk exam kabonye.. itu adalah sebuah kebenaran hakiki seorang Mahasiswi... eh terlepas sudah..

Okeh.. boleh stalk sape beliau kat sini (ecah_chan), tapi nampak gayenye profile beliau masih baru lagi.. so takde information tentang beliau yang selengkapnye, harap maklum dan tunggu.. hehe.. keme nak tahu sape beliau? tulah aku cakap, sebenarnye aku dah bagi keyword dah (^_^)

Peliks larh blogspot !!!! apesal takde notification di inbox gmail aku pasal penerimaan penulis yang aku invite !!!! ?? marah-marah-marah ....

Share:

0 comments: