Tuesday, June 14, 2011

Hacker Anonymous Malaysia.


Korang baca tajuk jer macam wadud lak golongan dari Hacker Anonymous neh.. hahaha.. agak2 la beb.. kalau wadud dari golongan drang pon takkan la nak sebar2kan kat sini pulak.. musti la private ma.. tutor2 hacking yang penah wadud buat dulu sume tuh dah lapok.. dah tak gune lagik trik2 maca tuh.. hehehe.. nama pon Hacker Anonymous gelaran dunia tuh..

Hacker Anonymous Malaysia? wow jangan korang tak tau.. berkemungkinan besar web http://www.malaysia.gov.my/ akan di hack oleh Hacker Anonymous gang.. nama pon Anonymous, mesti la privacy habes data2 drang. Tapi kengkadang pikir baik jugak drang hack web tuh *err* sebab korang sendiri tahu macam mana pemerintahan di Malaysia skrang.. sebelum naik jadi PM macam2 heboh nak tu la ni la.. realiti dia macam skrang la.. hahahaha.. lain orang lain pandangan ^_^

Ada juga wadud baca info berkenaan dengan segelintir dari gang Hacker Anonymous di Spanyol pada Jumat (10/6) atas tuduhan melakukan serangan Cyber hacking. Salah seorang dari yang telah ditangkap tidak sempat utuk menenggelamkan segala aktiviti private group tersebut sehingga sebuah komputer disita dan dipercayai digunakan selama kegiatan mereka. Mereka juga menggunakan sebuah Web software Loic sebagai alternatif semasa melakukan kegiatan mereka.

Nama jer dunia maya mana nak pernah bebas bro.. kalau real world pon dah tak bebas ni kan dunia maya? hurm.. sebab setiap sesuatu yang dicipta macam software2, mesti ada kelemahan atau lubang dari software tersebut.. dan itu diketahui oleh si pembuatnya. Hacker ni la yang dok carik2 lubang tersebut untuk menjayakan operasi mereka.. hahahaha.. macam-macam..
Share:

0 comments: