Tuesday, January 1, 2013

Hargh? Adsense Punya Hal La

Owh selamat tinggal wahai Adsense!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaa.. malas nak kate ape, nak kate sakit hati, boleh tahan la, sebab dah banyak kali aku try, maybe tak kene dengan TOS @ syarat drang, itulah pasal sampai skang dan dah banyak kali drang bagi msg yang same, maybe next time aku try lagik, memang teringin gile nak pakai adsense, sampai sanggup aku stop menulis, sanggup remove Nuffnang.. samate2 keme.. huh! takpe, atleast aku ada jugak pengalaman adsense. Ape pon, aku tetap nak carik jalan untuk daftar di Adsense.

Saje nak mencube,  banyak dan ramai orang kate, Adsense menarik, maksud aku dari segi earning dia lah, dan yang membuatkan aku rase tensen, Adsense tak support bahasa Malaysia.. huh! padahal, blogger malaysia kebanyakkan "menjaga" ape? ahh malas lah aku nak pikir, lebih baik aku jadik blogger yang relax, amboi? maksudnye, suke hati den la nak tulis mende.. tapi kadang2 kene pikir jugak pasal duit2 nih, ekekeke... manusia mane yang tak moh duit kawan?

Kadang tensen jugak, apply punye apply, tak kasik jugak.. takpe2, aku cube carik jalan lain.. punye lah banyak gmail aku.. hahahaha.. ape2 hal, penting jugak banyak2 email nih, mudahkan keje aku nak buat "hal" cikit kat dunia maya nih, tapi hacker2 ni dah quit ok.. buat penin pale aku jer blaja hacker2 nih, hahah!! Lastly.. aku nak end antry merapu nih dengan THE END.. huuuu...
Share:

4 comments:

zubicooool said...

Hi there..
I am planning to advertise on your blog..
Kindly contact me on
zubicool125@gmail.com

Thank you waiting for your response....

Dzasc Skachers said...

@zubicooool:

Ok i will.. :)

Ummi Hanie said...

mmg adsense susah nak apply skrg ni yer wadud... xpe sabar je, byk lagi iklan2 lain...

akk dpt pun sbb akk apply dah alma, thn 2008 dulu...

Dzasc Skachers said...

@Ummi Hanie:

Wah akak dapat ke... nak jugak la gini.. huhuhuhuhu...