Tuesday, January 1, 2013

Sorylah Pakcik Nuffnang!

Sorylah pakcik Nuffnang.. aku ada mende nak buat dulu yang menyebabkan terpaksa remove kejap iklan pakcik, insyaallah dalam 2-3 hari nih, aku pasang balik, jangan marah ye.. aku tahu, earning aku memang merudum turun, dari tujuh hengget, jadik 3 hengget.. takpelah, memang aku akan pasang balik iklan pakcik kat KBM nih, tapi tulah, macam yang dikatekan tadi, ade mende yang membuatkan aku terpakse remove kejap.. kejap jep..

Aku pon malas nak menulis sebelum semuanye konkrit. Bile dah jelas sume, baru aku nak mule menulis balik, niche aku memang dah larik dari dulu, almaklum, dulu sape nak ajau aku blog2 nih.. so sekarang baru tahu, ape sebenarnye aku nak menulis @ memuatkan dalam blog aku nih, ngeh! dan .. entry tentang tahun baru pon.. tak siap lagi aku nak tulis, hmmm.. wait my new entry lah ye..

Banyak kot aku nak nulis, tapi disebabkan "mende" tadi tu, aku terpakse jugak tahan jari nak aktif menulis, hahahah! kecoh je kan? dah memang aku macam itu, nak wat guane kan.. rasenye, dah cukop kot aku bebel merapu2 nih, ntah sape bace ntah takde.. dulu my pagerank 2 kot, disebabkan aku tersalah ape ntah, terus down jadik 1, so skang aku nak naikkan balik.. nampak gaye, macam nak OK jep, nampak gaye la, tapi tak tahu OK ke KO..
Share:

4 comments:

Dee said...

Salam wadud..lama tak singgah sini. BYW slamat tahun baru

Dzasc Skachers said...

@Dee:
Wassalam.. :) aah, sye pon dah lame tak pegi sane.. hihihi, samat tahun baru jugak..

Nas said...

relex bro nt ok le tu.. aku pon dulu kadang2 mnyampah ngan nuffnang tp skrg da dpt 3 angka tu senyum lebar gak la walaupun da xaktif blog :)

Dzasc Skachers said...

@nas:

Wah dah 3 angka kat blog ko walau tak aktif? pergh.. share la SS kat aku.. :D