Wednesday, March 20, 2013

Buffered Earning DiGi Internet IFA

KBM memang selalu dapat Buffered Earning dari Nuffnang, tapi disebabkan kemalasan aku untuk update blog, kadar rate yang aku target tak tercapai dah.. dulu ok, 4 5 bulan jugak lah.. lepas dah sidang, wisuda.. tambah-tambah pulak kemalasan aku.. alahai.. tulah masalahnye, kalau rajin macam dulu.. sehari 2-3 post aku boleh buat, mesti dah menimbum BE aku.. bak kate pepatah, orang malas selalu rugi.. inilah buktinyerr..

Buffered Earning DiGi Internet IFA

First BE yang aku dapat BE DiGi Triple D, second BE DiGi iPhone 5, third BE U Mobile - Broadband, fouth BE DiGi Internet IFA. Buffered Earning terbaru adalah BE DiGi Internet IFA.. yang credited tu dikire dah dibayar lah, kecik kan jumahnye? tulah den malas bebona.. takpe, tuk BE DiGi Internet IFA aku nak cube wat yang terbaik, tengok baper boleh dapat (^_^)...
Share:

0 comments: