Monday, March 11, 2013

Code Gitar Shahir Aku Yang Berdosa

Aku nak share code gitar lagu Shahir Aku Yang Berdosa. Mudah je nak main lagu nih.. aku lagi suka pluking dari struming, tapi kadang2 layan jugak strum2 nih.. hehehe.. ape2 pown, moh le kite layan dulu lagu yang satu nih, aku memang nak buat tutor pasal tuk lagu nih, tapi belum kesampaian sebab takde member yang betol-betol boleh support aku tuk nanyi.. hehehe..

Code Gitar Shahir Aku Yang Berdosa

Aku yang Berdosa

Intro
Am G F Em 2x

Am       G           F    C
Sejauh mana langkah ku di sana
Dm            Em
Aku melupakan Mu
Am        G       F      C
Seluas mana kau beri padaku
Dm                   Em
Masih ku angkuh pada Mu

F            Em
Segalanya dusta
F                Em
Gelap menggaburi ku


   Am     Dm          G
Ya Allah, apa yang bisa
C              F
Ku tebus kepadamu
         Em
Atas dosaku


   Am        Dm       G
Ya Allah, hina terasa
C          F
Biar ku bersujud
                Em
Untuk ke syurga Mu


Am G F Em 2x

Cara nak strum da mudah je.. tuk first (intro dia) Atas Bawah Atas, time nak tukar code, mula dari Bawah Atas Bawah. Pandai2 lah kome.. boleh jugak denga dulu lagu si Shahir tu guane bunyik dia, bagi aku mudah sangat lagu nih, feel jer lagu dia.. tetambah orang yang boleh nyanyi, lagi la best.. hehe..
Share:

8 comments:

*!FiLzaTul QaLbI!* said...

salam...tutorial xwat ker? :D

Dzasc Skachers said...

@*!FiLzaTul QaLbI!*: haha sorilah... penyanyi ada hal sikit, saye takleh nyanyi, kang hancur KBM nih.. kekeke

*!FiLzaTul QaLbI!* said...

haha..klu cm tu xyah r nyanyi, bgi bunyi muzik pn da jadik..hoho

Dzasc Skachers said...

@*!FiLzaTul QaLbI!*: nak jugak ke? ok lah... tengok lah guane ye.. :)

*!FiLzaTul QaLbI!* said...

nk ler..lg senng utk practic...klu tgk code jer, cm trkial2 ckit, bukn ckit tp xtau lngsung...hahaha

Dzasc Skachers said...

@*!FiLzaTul QaLbI!*: dah siap pown tutorialnyer.. dalam proses nak upload, dengo bunyik gitar je ye... yang nanyi tuh just ignored hehehe

*!FiLzaTul QaLbI!* said...

hahaha...no hal..small mtter gu.. bl da upload, dnt be frgt lak yer.gtau sy..:D

Dzasc Skachers said...

@*!FiLzaTul QaLbI!*: ssaye dah siap.. tapi nak upload tu agak susah sikit, sebab besar la pulak size dia.. :D