Thursday, September 11, 2014

Camne Nak Buang Antivirus Avast?!!

Camne Nak Buang Antivirus Avast?!!

Bagi aku Avast adalah AV yang boleh dikatekan menyusahkan pengguna terutama aku.. atau mungkin aku sendiri tak tahu cara untuk agar Avast tak menyusahkan aku.. tak pernah pulak nak ambik tahu.. setahu aku, Avast ni memberatkan system laptop sehingga menyebabkan banyak kerja jadi tergendala.. tak buleh nak open banyak apps.. kompom tersangkut.

Lenovo aku ni beli-beli memang dah terinstall AV Avast.. so kut mane pun kene jugak merelakan.. walau terpaksa, macam yang aku kate.. banyak keje aku jadi lembab tetambah bile browsing, mana ada orang browsing buka 1 tab.. 

So setelah sekian lame jugak aku pakai Avast, aku buat keputusan untuk uninstall / remove dari my Lenovo. Nak buang AV ni kene ada cara, kalau kite Uninstall dari laptop.. banyak file @ laptop akan jadi tambah berat. Jadi trik die mudah je..

Download SOFTWARE ni. Cara guna sangat mudah, klik jer software yang didownload tadi.. nanti kite akan disuruh untuk masuk ke Safe Mood, jangan risau.. ikut jer seperti yang disuruh.. sampai lah komputer siap restart.

Selesai.

Selamat mencuba.
Share:

0 comments: