Friday, January 9, 2015

Dua beradik yang hilang sejak Rabu ditemui selamat

Masih ingat kes dua beradik yang hilang tulat lepas? boleh review sini: http://www.duadz.com/2015/01/berhati-hati-mata-mata-memerhati-anak.html. Alhamdulillah berkat doa dan usaha semua.. dua beradik tersebut selamat ditemui dan kembali ke pangkuan keluarganya.

... Berita Penuh ...

Dua beradik yang hilang sejak Rabu ditemui selamat
KUALA LUMPUR: Kegelisahan ibu kepada dua beradik yang hilang sejak Rabu, berakhir apabila Mohd Iman Zafri, 11, dan Nur Alysyah Zafiera, 9, kini telah kembali ke pangkuan keluarga dengan kerjasama pihak polis.

Perkara itu, menurut sebuah laporan, telah disahkan oleh Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, ACP Sulaiman Salleh.

Dua beradik itu pada Rabu, meminta kebenaran ibunya, Azriana Ahmad untuk pergi ke kedai sebelum disedari tidak kembali semula setelah lebih 15 minit.

Melalui status di laman media sosial perniagaan ibunya pagi tadi, turut dinyatakan mengenai situasi dua beradik tersebut yang telah dijumpai pihak polis.

"Saya akan update sekiranya anak-anak ada di depan mata saya. Anak-anak hilang bukan lari daruli rumah seperti yang didakwa," kata status berkenaan.

Bapa dua beradik itu, Hudzaifah Fauzie, ketika dihubungi Astro AWANI sebentar tadi memberitahu, anak-anaknya kini sudah bersama keluarga dan mereka dalam keadaan baik.

"Saya berterima kasih pada pihak yang membantu menyebarkan khabar sehingga anak-anak kami ditemui semula," ujarnya.

Pada masa yang sama, Hudzaifah kesal terhadap fitnah yang dilemparkan oleh pengguna media sosial sejak khabar kehilangan anak-anak mereka disiarkan umum.

"Harap pihak-pihak tertentu hentikanlah semua tanggapan buruk yang ditujukan kepada keluarga kami. Sekarang ini semuanya sudah selamat," katanya.

Mohd Iman dan Nur Alysyah dilaporkan hilang sejak 9 malam Rabu lalu selepas mereka keluar dari premis niaga ibu bapa mereka untuk ke kedai.
Sumber
Share:

3 comments:

Nurhaziq Abdul Hafiz said...

Nasib baik la diorang ni selamat. risau tengok budak budak sekarang ni. ramai betul yang hilang. yang jumpa tu Alhamdulillah la...yang mati tu...tak tahu nak kata apa...

cara mencegah sakit sendi

Dzasc Skachers said...

@MNH SASTERA MELAYU tulah.. memang kene jaga la bebudak skang..
tak boleh lepas pandang dah.. nanti menyesal tak guna kalau mende dah jadi.

Hunnam said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com