Wednesday, October 14, 2015

How to Solve "Limited Access " 100% Working!

How to Solve "Limited Access " 100% Working!
Kau tengok capaian blog aku, bulan september hanya 1 entri jer berjaya aku publish… nampak tak kemalasan dan kesibukan tu? Kemalasan tu memang diakui la, tapi kesibukan tu agak 80-20 haha… sibuk tak sibuk hari-hari aku ngadap blog ni, banyak nak update tapi malas nak menaip.. itulah pasal kemalasan itu diakui.

So harini sengaja nak buat havoc sikit hahah! Aku ada buat video tutorial cara untuk selesaikan masalah limited access pada komputer korang dan sebelum ni ada jugak buat tutorial bertulis (Diary UKM: Access Denied UKM wifi Solved!).. cume tak detail dan mungkin ade kaitan cikit jep! So yang ni bukan la kata detail tutorial.. malas nak snap pic dan up banyak, nnti nak loading blog jadi lambat bandwith pulak habis, kene pulak pakai quota 200mb.. hehe… alasan saja itu.

Jadi lebih mudah dan praktis kalau belajar dari menonton video tutorial ni. Kalau rasa tak faham boley pause, play again, pause paly pause play sukahati korang. Mungkin kalau tutorial betulis lebih memudahkan untuk difahami dan tak perlu play video, tapi bagi aku, apelah sangat dengan video pendek ni dari sakit mata korang membaca dengan masa loading blog yang lambat.

Sop! any problem, suggestion, request please put your comment below. Thanks!


How to Solve "Limited Access " 100% Working!
Share:

0 comments: