Tuesday, November 22, 2011

Walking Dead Season 02 Episode 06

Walking Dead Season 02 Episode 06

Oh rupenyer walkers dalam bangsal tuh orang-orang tersayang doctor dengan anaknya, termasuklah isteri kepada doctor tu dengan saudara yang lain jugak.. patut la drang simpan walkers tu dalam bangsal, macam nak menjaga la, termasuk tak logik jugak, harap jer doctor tapi mende basic pon tak boleh nak beza lagi, yela kalau kite tengk balik dari season 01, macam mane proses zombie ni terjadi lepas seseorang terinfeksi jangkitan zombie, dia akan mati dulu kemudian bangun balik dengan otak abnormal zombie.. 

Part yang drang belajar menembak bagi aku memang penting termasuklah budak kecik anak sherif tu, part ni mengajar perempuan yang bersama dengan shane tuh tembak dengan tepat masa drang dikejar oleh walkers dalam proses pencarian shopia.. dan2 tepat, ekekeke.. dan part neh jugak membuktikan setiap dari perempuan dan lelaki dalam filem siri walking Dead ni, couple-couple.. haha.. mula2 sherif dengan isteri dia, laki cina tu dengan anak perempuan doctor, shane dengan perempuan beradik dengan adiknya yang mati, sekarang tinggal orang tua dengan perempuan yang kehilangan anak tu je.. ehem2.. 

Ending kira ok la jugak.. sebab membawa kita pada ingin tahu tentang hubungan suami isteri yang mana isteri dia kantoi main dengan orang lain (shane).. ah nak pedulik hape kan, drang kan relax jer tukar2 pasangan? ^_^ free sex la katekan.. so untuk ending, isteri dia mengaku ada berhubungan dengan shane lepas kantoi telan banyak ubat pengguguran bayi.. tu lah aku cakap tak logik, apesal tak cover makan kat tempat lain ke, buang teros ke kalau dah tahu sheriff tuh tinggal satu khemah dengan dia? cerita2.. layan jela ^_^..
Share:

0 comments: