Tuesday, August 28, 2012

Contest Sunsilk Untuk Perempuan

Contest Sunsilk Untuk Perempuan

Korang yang perempuan.. dah usha2 ke iklan Sunsilk Hijabkut, Gayaku? kalau belom boleh usha kat SINI atau klik iklan Nuffnang aku kat atas. Aku rasa korang patut join contest yang dianjurkan tu, banyak manfaat dia, bile aku godek2 page contest tu.. sikit je orang yang join dan ramai yang like, haha.. kire ok lah dah like, tapi untuk lebih memeriahkan susasana contest yang molek macam tuh.. korang sebagai warga wanita sebaiknye join le. Tambah2 wanita2 yang suke bergaya dengan tudung @ hijab.

Bukan susah, korang hanya perlu ikut tutorial yang drang dah sediakan, ikut step2 dia dan upload gambar korang.. dari yang ak paham, pemenang yang naik adalah mengikut undian. Kalau aku lah, confirmm aku join, kot2 ada contest cara pakai serban lak.. kui3.. 

Bukan je dapat ilmu baru, populariti pon korang dapat.. kene pulak cun melecun, lagi lah ramai orang vote.. tapi aku tak berani cakap la kan kalau pasal perempuan, sebab aku laki.. so drang lavih tahu mengenai diri drang, kang lobeh2.. tak pepasal kene sound, hahahaha.. aku wat entry ni sebab, rasanya mende ni baik dan perlu dimeriahkan lagi, tuh pasal aku cakap untuk kaum hawa, sebab drang yang seswai bab2 ni.. kang kalau tibe2 aku yang join, tak ke kena banned? =)

Atau, mungkin ada alasan tersendiri kenapa tak nak join.. tu aku angkat tangan lah. Aku rasa drang (voter) bukan tengok pada wajah cun atau comey, tapi dari praktek memakai tudung tu.. so, kalau alasan aku tak cantik la ape lah, tak buleh terima sangat kowt.. hihi.. 

Apesal lak kau yang lebih2 ni wadud? kan ni sepatutnye jadi buah mulut orang pompuan? memang lah, aku cume nak menyebarkan je lagi, kan dah kata, mende baik ni kadang orang susah nak nampak, setan dok kate, esh.. menyusahkan kau jer, padahal kalau pikir balik, susah celah mane kan? just see and do it.. tu je, aku rasa tak susah, bukan drang suh create tutorial macam mane pakai tudung yang unik ke ape ke.. drang suh tengok, buat dan upload.. tu je? simple present tense. (*_^)

Maklumat Lanjut : 
Share:

0 comments: