Monday, August 27, 2012

Nuffnang Comfort Ultra Pure

Nuffnang Comfort Ultra Pure

Iklan Nuffnang Comfort Ultra Pure tu macam menarik perhatian aku untuk tahu amende sebenarnye iklan yang drang promote tu.. dan terklik sudah, alhasil link NI HAA drang bagi kat aku. Mule memang dah terdetik, iklan ni mesti untuk baby @ bayi sebab gambar2 pon semua kearah tuh.. cume aku nak tahu ape yang special iklan dari Nuffnang.

Tapi aku rase macam ada yang special kat page Comfort Ultra Pure tuh.. tapi malas nak bongkar pulak sebab banyak mende lagik aku nak kene buat, lain lah kalau iklan pasal computer ke, software ke, hardware ke, elektronik ke ape ke.. best jugak nak bongkar2 page dia.. haha..

Yang best kan, BE Unilever Sunsilk Savana aku tengah naik skang, hehe.. CTR Bonus dia makin menambah2 pulak, tu yang jadik rajin sikit nak ngupdate blog nih, kalo idak, berabok lagi lah page aku nih, sebenar aku ada jer idea nak menulis, tapi tu lah.. bile dah bukak internet, mende lain pulak yang jadi tumpuan utama aku, nak update apenye.

Nak BE? tips aku mudah je, korang kene pandai bodek Nuffnang, pandai sikit2 bab-bab SEO nih.. dah cukup, confirm BE korang menimbun. Tapi kene lah ikhlas, entry kene la power dan ada hasil yang menarik untuk pengunjung, tu mende penting untuk tarik perhatian Nuffnang. OK? ala.. korang lagi power (*_^)
Share:

0 comments: