Tuesday, November 27, 2012

Tutorial Gitar Lagu Metalica - Nothing Else Matter

Tutorial Gitar Lagu Metalica - Nothing Else Matter

Walaupun banyak koje lagi aku nak buat dan belambak2 lagi koje yang akan datang.. disobabkan keminatan aku pada Gitar (music), aku spend kan jugak mase bersame Ateng tersayang nih.. eh silap, Part 1 Tutorial (Metalica - Nothing Else Matter) di youtube kat bawah tu aku pakai gitar kawan aku.. dia cakap nama gitar dia Mr.Cool? owh.. ok.. that cool..

Tutorial kali ni, dan insyaallah kedepan aku cube akan untuk buat secara part-part.. maksudnye, kalau aku buat tutorial pasal gitar nih, macam kurang best je kalau aku feeling sorang.. mesti korang pon nak feeling jugak kan? so.. nak menyemakkan lagi file2 aku kat Youtube.. buat la ape2 yang patut.. hihihi..

Kalo kome tak paham lagi Part 1 Tutorial (Metalica - Nothing Else Matter) yang aku buat tu.. hmm maybe kene buat yang lebih detail, sebab aku rasa dah detail lah tu.. lagipon, maybe ada yang komen kate tak nampak jari @ kabur @ xdengar.. aku terpaksa convert sebab file dia besar untuk aku up kan di Youtube.

Yann rase urang denga.. try pakai Player lain, contoh MPCstar, VLCmediaplayer dan lain2.. MPCstar la senang, dia support sound cecah sampai 300? hahaha.. jangan sampai pecah sudah..

 Part 1 Tutorial (Metalica - Nothing Else Matter)

Share:

0 comments: