Thursday, December 27, 2012

Lucky Follower.. OK La Dari KO


Follower aku yang ke 450, sory lah aku tak dapat detect blog ko bro.. hahah! kalo idak boleh bagi credit kat sini, nak bagi mende lain, tak mampu pulak.. ngeh2.. kalau ada boleh trace blog dia, boleh jugak aku review sikit2 kat sini.. dapat la sikit nama kat KBM ni walau takde lah banyak, tapi sape yang nak bagi macam tu je?

Tambah2 blogger otai, lagi la drang tapis sana sini.. tapi takpelah, lantak kan lah mereka kan, yang penting niat aku OK pe dari mereka yang KO? ade jugak bantu membantu (my thesis), walau tak masuk dalam Islam dan Kristen, haaa.. kan dah merapu, kah3.. ok lah, kalo ko ada teserempak lagi blog ni dan terbaca artikel tentang diri ko, letak la link ea.. dan kabo, tolong review blog aku.. hihih!!
Share:

0 comments: