Thursday, December 27, 2012

Belajar Main Gitar? Try Ebook Ni..

"Ketahui Bagaimana Anda Dapat MENGEJUTKAN Teman, Keluarga, Dan Yang Paling Penting, ANDA SENDIRI, Dengan Bermain Lagu Yang Anda Gemari Dalam Masa Yang Singkat"

Walaupun Anda Tak Pernah Menyentuh Gitar Seumur Hidup Anda!

Apa Yang Terdapat Dalam Pakej Belajar Gitar Cara Pantas?

Dalam pakej lengkap ini terdapat dua ebook utama yang disediakan khas untuk anda mahir bermain gitar dengan cepat.


Nota: Gambar produk merupakan hiasan sahaja. Produk ini adalah di dalam format ebook (PDF). Anda memerlukan komputer dan perisian Adobe Reader (diberi percuma) untuk membuka produk ini.

Ebook Panduan Asas Bermain Gitar menerangkan langkah demi langkah cara-cara untuk bermain gitar manakala ebook Asas Tune Gitar merupakan kaedah bagaimana anda dapat tune gitar anda tanpa menggunakan sebarang alatan bantuan.

Panduan ini di pakejkan khas untuk anda yang ingin belajar bermain gitar agar dapat mahir dengan cepat dan mudah. Ianya "newbie-proof", bermakna ianya ditulis dengan cara paling mudah untuk difahami tanpa terlalu menekankan aspek teknikal yang memeningkan kepala.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai kedua-dua ebook ini mari kita lihat "sneak preview" ataupun serba sedikit infomasi mengenai kedua-dua buku ini;

Ebook #1: Panduan Asas Bermain Gitar

Ebook Panduan Asas Bermain Gitar Ini merupakan buku yang paling penting didalam pakej ini. Melalui ebook inilah anda dapat mempelajari teknik bermain gitar dengan mudah yang akan diterangkan langkah demi langkah.

Diterangkan dengan gambar-gambar beresolusi tinggi, anda kini dapat mempelajari gitar dengan mudah seolah-olah anda mempunya guru muzik peribadi di rumah anda!


Ebook #2: Asas Tune Gitar


Ebook Asas Tune Gitar ini merupakan satu komponen penting di dalam Pakej Lengkap Belajar Gitar Cara Pantas ini. Tanpa gitar yang ditune dengan sempurna anda tidak dapat belajar bermain gitar dengan baik.

Ebook ini menerangkan langkah demi langkah bagaimana anda dapat tune gitar anda tanpa menggunakan alat bantuan tambahan. Ianya sangat berguna jika gitar anda "out of tune" ketika anda ketiadaan tuner.

Print kedua-dua buku ini dan pastikan ianya sentiasa berada di sisi anda ketika latihan. Kini anda pasti dapat bermain gitar dengan lebih cepat!



Share:

0 comments: