Thursday, December 27, 2012

Software Paling Latest? wow..

Banyak tempat untuk download software2 latest kat internet. Boleh dengan menggunakan search engine, boleh jugak cari di banyaknye forum atau web yang mengongsikan software2 tersebut. Contoh, korang boleh try http://www.filehippo.com/ untuk tengok software yang latest. Bagi aku, filehippo not bad la, ringan, dan banyak software terkini.

Melalui search engine, korang boleh gunakan keyword2 yang terbaik atau nama software paling latest korang tahu. Cara dia sangat simple, contoh software k-lite codex, yang terbaru adalah K-Lite Codec Pack 9.60 (Full), jadi taipkan nama,version, + full version, kemudian taipkan di Google atau search engine lainnye. Aku recomend, Google lah.. google bagi aku terbaik..

Atau, kalau rajin boleh jugak cari software untuk mencari software yang paling latest. Aku tak pasti ape name software tuh, tapi aku penah gune dan OK lah.. hihihi.. dan terlupe pulak nak share kat Syok.org. Ngeh3... yap.. kat syok pon ok lah, tapi bagi aku skang, syok dah kurang syok.. ntah, korang usha lah sendiri, nanti kate aku saje nak downkan web tu.. hihihi, gua donator ok..

Banyak lagik cara lain, cara yang terbaik bagi aku? hmm.. simple jer, first taip dulu ape software yang korang nak carik, contoh, MPCstar, so taip la kat google MPCstar 2013 latest fulversion. Kalau nak lagi senang, kite amik di blogspot, kalau di blog ni mudah sikit kite nak download, kadang2 di forum2, agak susah untuk kite download, banyak sangat kerenah drang..

So di blogspot antara tempat sharing dan downloading yang bagi aku terbarek, ape2 hal, aku akan rujuk di blogspot dulu baru ke web yang lain.. tak semua orang suke berforum, tak semua orang suke rules, tapi setiap orang ada rules.. jadi, paham2 lah.. heheh!!
Share:

0 comments: