Sunday, January 20, 2013

Blog Review Follower Ke-460

Blog Review Follower Ke-460
Vaneelea Header Blog

Seperti janji pada follower aku yang ke-460, aku akan me-review blog drang dan aku akan buat artikel khusus tentang blog diorang di KBM. Follower KBM ke-460 adalah seorang perempuan dari Sarawak, maybe still fresh dalam dunia blogging, fresh maskudnye Baru, bukan fresh bende lain. Ok2.. so.. ape yang aku dapat dalam blog awek tersebut :

Nama beliau : Vaneelea, mesra dipanggil dengan Vee.
Asal beliau : Sarawak.
Umur : -
Menulis tentang : Kehidupan pribadi (personal).

Ok tu cume sekilas dari aku tentang beliau.. kalau ade yang salah, sile betulkan, bukan korang.. tapi tuan badan la.. (^_^), nak kenal dengan Vaneelea dengan lebih lanjut @ mesra? silalah ke blog beliau (http://vaneelea.blogspot.com), kalau tak salah aku, awek tersebut dah berpunye.. tapi kat portfolio, tulis single, mane satu nih.. hihi..

Untuk lebih lanjut, sila lawati :
Share:

2 comments:

Vee said...

Ehh. Thanks for reviewing my blog :D About relationship status tu, I am in a relationship at the moment. Profile tu tak tukar lagi sbb jarang jenguk profile. HAHA. Sorry :p

Dzasc Skachers said...

@Vee Lea: heheh that my promise.. so wajib ditunaikan, small matter jer.. :) kene tukar tuh, nanti takut jadi kontroversi.. :D