Friday, June 14, 2013

Gambar Fasha Sandha Lepas Bersalin Beserta Anaknya Putra Rayfal

Aah aku pon tak paham kenape dengan mereka-mereka yang sangat suka amik tahu pasal artis ni sampaikan time dia mengandung sampailah melahirkan orang nak tahu guane keadaan dia, muke dia, macam mane wajah anak dia, comey ke idak.

Gambar Fasha Sandha Lepas Bersalin Beserta Anaknya

Gambar Fasha Sandha Lepas Bersalin

Gambar Fasha Sandha Lepas Bersalin Beserta Anaknya

Tetap tembam jugak ngko ea Fasha? :D

Kalau ade jer slek sikit.. habis kecoh satu dunia (Malaysia), padahal aib orang tuh.. tapi kalau comel pulak, ada jugak yang tak puas hati.. hahaha.. pikir-pikir balik kan, sangat kesian lah pada artis sekarang ni.. kalau nak kate gaji besar, rasenye takde la boleh lawan gaji Lecturer.. ?


Gambar Anak Fasha Sandha Putra Rayfal

Tu aku tak pasti pulak gaji artis-artis ni kan.. tapi aku terbukak pulak satu thread ni, drang share pendapatan yang diperolehi oleh artis masa drang (artis) ni buat show di tempat yang tidak diberitahu lokasinye.. haish, aku sertakan link thread tu kat bawah :



Mungkin betol dan boleh jugak sebaliknye.. mane aku tahu, bab-bab menggosip artis ni aku tak pakar sangat.. kepakaran tu terlebih pada melihat saje.. hehehe.. malas nak amik port sangat dengan dunia artis ni, tuh pasal bile orang tanya aku nama artis aku tak tahu.. aisehhhh (^_^)

Jangan tengok saje SS pendapatan yang diperolehi oleh artis masa drang (artis) ni buat show kat atas, kome baca thread kat bawah ni, baca komen-komen user yang lepak kat thread tuh.

Ape Kate Mereka : -




Share:

0 comments: