Wednesday, June 12, 2013

Penulis Baru Kehidupan Blogger Malaysia

Penulis Baru Di KBM

Selamat datang kepada penulis baru KBM (Kehidupan Blogger Malaysia) atas 'kesudian' beliau menerima lamaran sebagai penulis bagi Blog Kehidupan Blogger Malaysia. Seperti yang diketahui (aisehh) sebelum ni KBM telahpun menerima seorang penulis yang dikenali sebagai Asyi@asyar.

beliau sekarang berada di Sabah dan bekerja sebagai guru (j-Qaf).. yang lain? boleh klik pada link yang saya sediakan kat atas, sebab panjang lebo beno kalau saye nak detailkan background beliau (^_^). Penulis baru? hamboi laju jer nak kenal ea? 

Singkatnye, perkenalan antara kami 'berlaku' adalah mase saye bersama group dari IAIN (Aceh Indonesia) 'bertandang' ke UMK dalam agenda mengikuti Program Study Tour To Malaysia (bukti kat sini !!!). Sejak bile saye menggunakan istilah-istilah skema dalam KBM?

Nak panjang-panjang.. anda sume bolehlah belek-belek di part Profile Penulis di bahagian kanan paling atas, atau di sini (SHAZ) dan di sini (Asyi@asyar). Nak kenal dengan lebih lanjut, boleh add FB mereka di Facebook.com ye. Heeeee..

KBM sebeno tengah bertungkus lumus nak pujuk sorang penulis berkaliber nih.. tapi macam takde harapan jer.. hahaha... nak tahu sape dia? PM me lah (astagfirullah, jahatnye saya).
Share:

0 comments: