Wednesday, June 12, 2013

Saya la Penulis Baru Itu..hahaha

Saya la Penulis Baru Itu..hahaha

Shaz.. Saya la tu..hehe..Firstly, terima kasih kepada admin KBM a.k.a Mr.Wadud di atas kesudian dan keizinan beliau untuk membiarkan saya menconteng di blog nya ini. Saya bukanlah penulis (dan saya pun tak tau apa yang patut saya tulis).. Saya juga bukanlah seorang bijak pandai.. Saya bukan sesiapa.. Saya hanyalah seorang pelajar, yang baru belajar, dan akan terus belajar hinggalah otak saya ini tidak mampu lagi untuk belajar..heheh.. 

Apa pun sedikit pembetulan di atas cerita Wadud tadi.. Kami berkenalan di UKM (bukan UMK) semasa Prog Study Tour tersebut dan perkenalan tu berpanjangan sehingga sekarang.. Wat masa ni saya tak tau nak share apa kat sini sebabnya saya sekarang ngah cuba untuk fokus pada final exam (cuba je).. So In Sha Allah saya akan cuba untuk menulis atau mengarut setelah saya abis exam ok!

Pada korg semua, selamat berkenalan dan terima kasih sekali lagi kepada Mr. Wadud.. Doakan saya sukses dalam imtihan kali ni ye! PEACE!!
Share:

1 comments:

Dzasc Skachers said...

aiseh... penulis kite dah berkate-kate.. :D trims, selamat maju jaya terutama dalam bidang yang diambil.. :)

aik saye tulis UMK ke? silap...