Friday, February 6, 2015

Jackie Chan Kini Bergelar Datuk

Jackie Chan Kini Bergelar Datuk

KUALA LUMPUR, 1 FEB 2015: Pelakon aksi kelahiran Hong Kong Jackie Chan telah dianugerahkan Panglima Mahkota Wilayah (PMW) yang membawa gelaran Datuk.

Pelakon yang berusia 60 tahun menerima penganugerahan ini daripada Yang Dipertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah bersempena dengan Hari Wilayah Persekutuan 2015.

Turut menerima gelaran yang sama, Ustaz Kazim Elias yang menjadi penceramah popular untuk  program Astro Kalau Dah Jodoh yang mempunyai  pengikut tersendiri menonton program tersebut

Tahniah dan Syabas diucapkan kepada Datuk Jackie Chan dan Datuk Ustaz Kazim Elias yang menjadi inspirasi kepada rakyat Malaysia.


PS: Macam tu jer JC dapat gelaran Datuk.. orang luar boleh dapat gelaran Datuk? mudah bebeno.. ape bakti dia pada Malaysia sampai boleh dapat gelaran tu? bukan aku nak cemburu buta ke hape, fcukoff la dengan ape bagai gelaran, takde makna pun bagi aku. Oklah seseorang yang betul2 banyak berbakti pada negara dan diatas kesungguhannye, dianugerahkan penghormatan ke hape la.. tapi ni oreng luer.. ntah looooo.
Share:

0 comments: