Saturday, December 3, 2011

Walking Dead Season 02 Episode 07


Episode 07 ni aku dak download lame dah, baru sekarang nak publish jalan cerita dia.. nanti hari Isnin akan keluar episode 08 lak.. untuk episode kali ni, agak best, banyak action, dan terjawap suda pertanyaan pasal sophia yang drang dah lama dok mencari2 tuh.. Episode 07 ni lebih pada drang buat strategi macam mana nak pujuk tuan punya ladang tu untuk bunuh semua walkers dalam bangsal kuda dia.. yang peliks, setiap walkers yang boleh drang selamatkan, drang akan selamatkan. Macam walkers yang tersangkut kaki kat dalam air tuh.. yang shane pulak macam orang gile.. tak boleh terima pendapat orang lain.. 


Sampaikan orang tua tuh sorok la senapang.. maksudnyer, orang tua tu dengan sherif dah boleh nak tackle tuan punya ladang tu, macam mana cara tak tahu la.. last2 shane dapat tahu jugak kat mana orang tua, dan rampas semua senapang untuk bunuh semua walkers dalam bangsal kuda tadi.. Aku tak paham, kenapa drang ni, ingatkan semua PRO la, kenapa tak boleh sembang baik2 kan? tapi kalau aku dalam situasi kat situ, kompom2 dah aku jadik macam shane jugak, tapi lepas bincang secara damai la.. pemuda cina tu pon dapat balik menambat hati anak gadis doc tuh, pewitt.. dapat balik la tuh, ^_^, pompuan tu baru nak paham kenapa pemuda cina tu bagitahu dalam bangsal tu penuh dengan walkers.. hehehehe.. kalau dunia realiti, aku tak tahu la macam ni punya tak logic.. 


Akhirnyer.. shane dengan slumber nyer, bukak terus bangsal tuh.. yang lain dah get ready nak tembak, tapi aku tengok kebanyakan ramai yang stuju dengan shane, peliknye.. sherif dengan orang tua tuh macam tak setuju, ahhh.. mmng patut drang tembak walkers2 dalam bangsal tuh.. buat bahaya jer watpe kan? tu lah kata tak logic.. yang sedih, last sekali yang keluar adalah SOPHIA.. memang sedih la, dari awal drang carik sampailah sekarng, tengok2 dah dapat, dan2 jadi walkers.. memang sedey ^_^..

Tunggu dan saksikan episode yang seterusnyer (Walking Dead Season 02 Episode 08).. hehehe.. walau aku banyak komen, tapi aku layan gak wooo... ekekeke.. cerite mana yang logic kalau dah macam ni? cube cakap.. so memang dah banyak tak logic buat ape nak tengok? sukehati korang ler.. ^_^.. 
Share:

0 comments: