Thursday, April 19, 2012

Perhatian Kepada Semua Nuffnanger !!

Balik jer dari kebun kopi terus aku bukak gmail dan ternampak sudah email dari Nuffnang.. macam ada mende baru.. Nuffnang ada bagi berita kepada semua Nuffnanger agar menukar code@Ads kepada code yang baru. Dari yang aku paham, code yang baru ni lebih "ringan" load dia berbanding code yang lama. Blog aku baru jer tukar kepada code yang baru, pihak nuffnang jugak menasihati kepada semua Nuffnanger agar menukar code yang lama kepada code yang baru. 

Untuk menukar kepada code yang baru, korang boleh masuk di bahagian Ads di Nuff Profile masing2, cara pemasangan sama dengan cara yang dulu.. hanya code jer agak berubah sedikit.. Gudluck guys.. ada masalah, sound je kat bawah yer..

Perhatian Kepada Semua Nuffnanger !!

Email dari Nuffnang :

Dear Nuffnanger,

We at Nuffnang are always looking to make your blogging experience smooth, flawless and of course much much better. ;)

With the constant need to be better, we are launching brand new Ad Codes! These new Ad Codes are optimized to load without affecting the rest of your blog’s content to load. You can find these new codes at the Add Ad page in the blogger area at http://www.nuffnang.com.my/blogger/add-ads/.

The existing Ad Codes will be functioning as per usual but we do advise all bloggers to change to these new codes.

If you ever need any help from any of us, please feel free to use our Nuffnang Help Desk and we will be responding to your issues quicker and more effectively than ever.

Thank you so much for your cooperation! :)

Cheers,
Community Relations,
Nuffnang Sdn. Bhd.

Nuffnang - Asia Pacific's First Blog Advertising Community

Sekian sedikit berita terbaru dari aku kepada semua blogger yang menggunakan iklan dari Nuffnang, mana la tahu ada blogger yang tak tahu?.. kalau dah drang mintak tuko, ape salahnyer tukar.. mana tahu lebih baik.. hehehe.. boleh lah jek2 cikit Nuffnang.. kui2.. Opss.. kalau nak translate boleh ke http://translate.google.co.id/

Credit :
Share:

0 comments: