Saturday, July 28, 2012

Software Pencari Driver Extrem

Mane BE nih!! alahai abg Nuff.. takkan bulan pose pon dekut nak bagi duit pose? bagi la satu due macam harituh.. lepas nih bagi ea.. (*_^)

Aku nak share software carik driver yang rasenye macam best.. sebelum ni pon aku pakai software Driver Magician untuk search driver, tapi tadi tetibe ada member aku mintak tolong carikkan driver untuk PC dia.. search punye search, terjumpe satu software yang menarik..

Kah3.. astagfirullah, bulan posa.. malas nak gebang lebih2, sebab banyak mende lagik aku kene buat. Ok software ni portable, size pon kecik, freeware lagik.. so takde masalah kalau nak carik yang fullversion ke ape, pakai yang ni je pon dah ok..

Software Pencari Driver Extrem

Aku dah try, cara keje software ni adalah mendetect driver dan hardware kite, biasanya automatic, so tinggal klik mana2 driver yang kite perlukan, nanti akan dibawa ke satu page/website, kat situ lah tempat untuk download driver tadi. Kalau tak salah dalam bentuk ZIP.

Aku rasa macam lebih menarik pakai software nih, dari pakai software ntah ape2 tuh.. ape2 pon try cube dulu, kalau ada masalah.. boleh roger kat aku atau comment jer kat bawah tu, lagipon aku nak remove dah intense debate, nak pakai yang default (*_^)

Share:

1 comments:

Dzasc Skachers said...

aku dah remove intense debate.. test3...