Tuesday, December 11, 2012

9 Pillars of Responsible Blogging 2013

What you know about 9 Pillars of Responsible Blogging 2013? if u dont know anything, then interesting to know what that means -9 Pillars of Responsible Blogging 2013-, you must read every word on that picture, where? see in bottom after this bla-bla-bla..

Aku dah risau, macam freemason pulak, berpilar-pilar (bertiang-tiang).. Hanukkah? kalau tak silap, tu lilin 7 oleh kaum Yahudi.. so ade kaitan ke? think positif, selame mane tak nampak lagi kesinambungan, keterkaitan antara mereka2 ni.. i will give your my hand.. (^_^)





** Senang nak nampak, download je pic kat atas.. dan zoom selagi tak puas.. yelah, kang terlebar sangat, blog aku jadi mangsa lebih dari batas.. tak comey la jadiknye.. aku pon bukan pasti sangat paham amende sume tuh, yang penting.. aku paham dengan ape yang aku buat.. hihi..
Share:

0 comments: