Saturday, December 29, 2012

Hanya Rm40 Boleh Jadi Guitarist

"Ketahui Bagaimana Anda Dapat MENGEJUTKAN Teman, Keluarga, Dan Yang Paling Penting, ANDA SENDIRI, Dengan Bermain Lagu Yang Anda Gemari Dalam Masa Yang Singkat"

Walaupun Anda Tak Pernah Menyentuh Gitar Seumur Hidup Anda!

Jom Kita Lihat Komen SEBENAR Dari Pembaca

Testimoni Sebenar Dari Pembaca


Dalam kehidupan saya, saya selalu berjumpa dengan mereka yang pandai bermain gitar. Dari situlah saya mula rasa ingin belajar bermain gitar. Saya ada juga belajar dengan mereka. Tapi saya taklah begitu faham. Apabila saya mendapat tahu tentang ebook panduan ini, saya terus cuba mendapatkannya.

Barulah saya faham dengan istilah-istilah yang sering digunakan  oleh kawan-kawan saya itu. Ebook ini sangat mudah difahami. Cara penyampaiannya sangat berkesan dan ia  mengajar kita bagaimana untuk berlatih main gitar dengan betul. Barulah  saya faham apa itu kord dan tab. Persoalan saya sebelum ini telah pun terjawab.

Saya sarankan agar anda juga membaca ebook ini sekiranya anda ingin belajar bermain gitar. Cara penyampaiannya sangat mudah difahami. Anda yang baru belajar main gitar pasti mudah memahaminya. Memang berbaloi! 

Ahmad Zairi bin Zaidi, Newbi



Inilah panduan gitar yang pertama dalam Bahasa Melayu yang pernah saya jumpa di online. Setiap keterangan adalah jelas berserta gambar bermula dari pemilihan gitar,kenali kord-kord gitar hinggalah latihan kekutan dan kepantasan jari.

Panduan ini sangat sesuai bagi mereka yang tidak pernah bermain gitar dan tidak kenal dengan kord-kord gitar. Jika anda ingin bermain gitar, anda perlu memahirkan diri dan mengenali kord-kord asas ini. Kemudian sentiasa praktis dan praktis dan saya pasti anda akan cepat mahir bermain gitar.

Jangan ingat lelaki je nampak seksi jika main gitar, lelaki
pun akan terpegun melihat perempuan bermain gitar.
Jadi tidak kira jantina, jika anda ingin mula belajar gitar,
panduan ini adalah untuk anda. 

Luvleey, Newbie


Klik sini untuk membuat pesanan sekarang! 


Saya berasa gembira atas penghasilan ebook sebegini yang boleh dijadikan sebagai panduan asas bagaimana untuk belajar bermain gitar. Memang banyak info yang diterangkan dari peralatan dan seterusnye mengenal kord-kord asas untuk bermain gitar.

Satu usaha yang baik.Sememangnya susah untuk mencari panduan dalam bentuk ebook untuk
menerangkan asas bermain gitar ni walaupun sedikit. Kepada sesiapa yang ingin memahami dan mempelajari asas bermain gitar tidak rugi untuk anda laburkan untuk membeli ebook panduan ini.

Mohd Pakhrurazi Hamza, Newbie



Sebagai seorang yang suka dan pernah bermain alat muzik, bagi saya ebook ini memang bermanafaat. Jika ingin mula belajar bermain gitar dapatkan ebook ini sebab ia mengandungi penerangan bergambar.

Dengan penerangan yang detail, anda akan diajar cara memegang chord, fingering, strumming dan cara elak kecederaan bermain gitar. Sayangnya ebook ini keluar setelah saya mahir bermain gitar.

Shofiyan Shafii, Pemain Gitar



Saya pernah membazirkan masa yang agak lama belajar sendiri bagaimana untuk bermain gitar, saya juga pernah menghadiri kelas muzik untuk belajar bermain gitar, dan saya sendiri akhirnya menjadi tenaga pengajar di tempat tersebut mengajar ramai orang bagaimana untuk belajar gitar dengan cara dan teknik yang betul. Dan ini adalah pendapat ikhlas dari saya tentang ebook ini!

Jika anda dah lama teringin untuk bermain gitar, teringin untuk menyanyi lagu kegemaran anda sambil bermain gitar, teringin untuk memainkan instrumen romantik untuk kekasih anda, EBOOK INI UNTUK ANDA!

Ia mungkin tidak akan menjadikan anda seperti Man Kidal mahupun Kurt Cobain, tetapi ianya adalah satu panduan yang cukup lengkap untuk anda TAHU dan MAHIR bermain gitar. Kerana ia menunjukkan anda hampir kesemua perkara basic yang anda perlu tahu untuk anda bermula.

Mohd Muslim, Pemain Gitar



Ruang Testimoni Ini Disimpan Untuk Anda!

Jadilah orang seterusnya yang mahir bermain gitar menggunakan panduan ini, Order Sekarang!







Share:

0 comments: