Friday, January 4, 2013

Insting Untuk Hidup Semula

Insting Untuk Hidup Semula

Dah berape hari aku tak update kat sini.. ehem2.. ada hal cikit, nak kabo ke idak ea? matlamat asal tak payah la kabo, hehe.. aku tengah menumpu pada blog baru, memang betul2 baru buat.. Niche blog baru tersebut berkaitan Moral and Ethics. Kalau tak salah, baru 2 hari aku create blog tuh. Korang mai la usha2 ea blog baru den.. memang agak berterabor sebab aku buat dalam bahasa inggeris, template baru, article baru dan sumenye baru. Tapi, takde lah power macam blogger yang professional. hihih!!

Skan nih, aku cube buat blog baru tu sepopuler mungkin, dan mungkin akan mengalahkan KBM ni sendiri.. mungkin ke? tak tahulah.. KBM ni dah dekat 2 tahun beroperasi, banyak jasa dan pengorbanan aku kat sini, suke duke aku, macam2 terjadik kat sini, KBM jugak tempat aku belajar banyak ilmu tentang blogspt. Serius, walaupun dulu memang orang dok mengate blog aku macam siot.. haku tak kisah, dan aku berpuas hati dengan tampilan KBM skang, ase sayang nak buang lak..

Dengan blog baru aku tuh, antare tujuan lain aku create sebab, aku nak blaja menulis dalam BI.. nak biasekan diri aku dengan bahasa inggeris walaupun memang aku minat movie2 omputih, tapi tak semestinye aku hebat dalam BI. Prinsip die mudah jep, kalau ada usaha, mesti ada hasil.. macam adsense juga, sebenarnye dari dulu lagik aku dah fedup dengan mereka nih, tapi kali nih aku nak cekalkan jugak.. ape pon jadik, aku mesti nak try adsense.. walaupun takde income! semangat nih.. hahah!!

Ada hari tuh, aku cube letak adsense kat KBM.. aku tahu, kriteria dalam KBM memang takkan diterima oleh adsense, sebabnye antara lain, konten blog aku, bahasa. Bahasa malaysia memang adsense tak support, tapi aku pelik jugak bile tengok ramia membe aku yang berblog bahasa malaysia, ada er adsense kat blog drang, aku adik tambah semangat nak try ugak adsense, mesti ada cara yang drang sorokkan. Haaa.. kantoi.. Ape2 pon.. maybe KBM nih dah memang tak boleh untuk didaftarkan pada adsense, aku tak kisah sangat, banyak manfaat pon kalau aku create blog baru.

Sebelum ni pon, meamng dah banyak blog aku create, tapi tak pernah seserius KBM dan Human Being Moral's (blog baru). Yang blog "baru" jugak aku buat sebelum nih, maybe malas nak jage, nak bagi kat orang kot.. sape ea? korang nak ke? email je aku ye.

Weits! moh le usha2 blog baru aku --> http://moral4all.blogspot.com/
Share:

0 comments: