Saturday, July 27, 2013

KBM New Interface + Hot Fm Online

KBM New Interface + Hot Fm Online

Salam sejahtera sahabat sume yang budiman, baik hati, hensem, comey terime kasih sudi mai lawa / ziarah KBM (Kehidupan Blogger Malaysia) yang tak seberapa nih.

Saye cume nak memberitahu pada sesape saje yang mengunjungi atau tersesat termasuk dalam KBM nih, KBM baru je pasang SCRIPT Hot Fm online di bahagian kanan atas, bawah Follower widget.

So jangan terkejut bile jengah KBM.. interface pon dah baru, maybe design je je yang berubah, background color tetap jugak same, keh3.. (^_^)

Disebabkan boring lepas siap imam tarawih, tangan pulak menggatai nak search script untuk Hot Fm online, terjumpe sudah di sebuah blog.. dan ape lagi.. ter copy suda.

kadang nak mencari dan join ke web Hot Fm sendiri, connection office aku ni kureng.. pikir punye pikir, pakai script / widget Hot Fm online ni, tepek kat KBM.. settle masalah, tiap kali view KBM.. terus boleh layan lagu.

Hmmm.. tak perlu risau, script ni jugak menyediakan function on/off button.. jadi, sahabat sume boleh click off button untuk stop kan lagu dari Hot Fm.

Jangan pulak lari dari KBM.. hehehehe.. saye tahu memang ramai blogger atau stalker tak suke blog yang tibe-tibe bising gitu je, ntah lagu ape yang diorang tanam, lagi-lagi lagu rock.. betullah tu blog diorang, tapi bagi saye yang menghargai pengunjung yang datang melawat ke blog saye, saye mesti akan pikir panjang punye..

Pikir punye pikir.. saye buat keputusan untuk tanam script Hot Fm online di KBM.. dan saye rase function widget tu pun OK.. so rasenye takde masalah sangat, hehee.. 

Selamat mendengar buat penggemar Hot Fm.. Salam Ramadhan buat semua pengunjung Kehidupan Blogger Malaysia (^_^)
Share:

1 comments:

Akhbar Sanusi said...

Sebagai pengguna smartphone android pastinya anda akan selalu ketagihan dengan fitur-fitur aplikasi maupun game yang tersedia di Google Play Store. Banyaknya aplikasi yang tersedia membuat penggunanya ingin selalu mengunduh semua yang disajikan di Play Store Cara Beli Ebook di Play Store Ufa Bunga SMartphone