Thursday, November 21, 2013

Muka Itik? Result From Google Images

Assalamualaikum.. ehem ! 3x...

Tolong lah ~ ~ ~ ~ muke itik tu ~ ~ ~ ~ Please lah ~ ~ ~ ~ walaupun nampak cantik ~ ~ ~ ~ I beg you ~ ~ ~ ~ berhentilah dari menipu ~ ~ ~ ~ muahehehehehe >>>>>>>>>

Muka Itik? Result From Google Images

Tegur lah kaum hawa yang anda kenal untuk percaya dan yakin pada diri sendiri.. hehe.. lebih baik orang kenal kita dengan seadanya kita.. dari orang kenal kita dengan setidak adanya kita..

Saya buat post ni bukan untuk mengutuk atau "mensabotaj" orang lain khususnye perempuan (kaum hawa), niat saya untuk menegur supaye kite same-same nampak kelemahan diri kite.. 

Kalau orang kata saya buat post ni nak kutuk kaum hawa, maka dengan nampaklah kebodohan diri saya sendiri.. sebab secara tidak langsung dah mengutuk insan yang melahirkan saya.. kan? dah mengutuk saudara sedarah daging saya... kan?

Muka itik atau dalam istilah orang putih duck face ni kalau kene dengan side dan ngam dengan pengcahayaan memang perfect.. dari tak lawo jadi lawo, dari tak mancung jadi mancung, dari muka bulat jadi muka 3 segi dan sebagainye..

Bile saye sendiri buat research pasal duck face ni.. majoriti result akan keluar artikel-artikel yang negatif.. hehehehe.. bile tengok result duck face oleh google maka akan keluar macam gambar di bawah :

Muka Itik? Result From Google Images

Amacam menarik kan? kalau anda sendiri nak try.. boleh try dengan keyword "duck face". Tapi berhati-hati sebab banyak gambar yang berunsurkan "aurat" di sana sini.. hehehe... so, hanya tengok sekadar ingin tahu.. anda lebih tahu diri anda sendiri muehehehe...

Tapi kalau kite buat search dengan keyword "muka itik" maka akan keluar hasil macam gambar di bawah. 

Muka Itik? Result From Google Images

Kalau kite buat muke itik ni dan bagi pada kawan untuk menilaidan suruh dia bagi jawapan seikhlas mungkin.. kehkehkeh... dan pastikan anda boleh menerima jawapan kawan anda, jangan sampai bergaduh sudah..

Kawan anda adalah penilai yang terbaik.. terutama kawan baik.. so gunakan peluang ini untuk buktikan siapa diri anda.. hehehehe..

Menurut saya, ni pendapat saya la.. natural adalah yang paling terbaik sekali, maksud saya, of coz la Allah dah ciptakan muke anda dengan sebegitu rupa demi kebaikan kite sendiri, walaupun kite rase muke kite tak chomel ke, tak chantik ke, tapi tulah pemberian Allah terbaik untuk diri kite..  u must accept that (^_^)

Satu lagi kene ingat.. kite buat macam tu sebenarnye untuk ape ye? adakah kite protes dengan ciptaan Allah? atau kite buat tu untuk menipu orang? atau saje nak menunjuk? atau untuk dapat komen yang melambung power dalam Facebook?

Memang takde fatwa kate haram, tapi kalau niat dah nak protes ciptaan Allah.. tak ke haram namanye tu? 

So kesimpulannyer.. tepuklah pipi tanyalah diri.. jangan tepuk dada tanya selera.. sebab kalau tepuk dada tanya selera.. confirm-confirm anda akan suka dengan "duck face" @ "muka itik" tersebut.. kihkihkih... (^_^)

Betul ke ni akibat dari buat muka itik? renung-renung kan lah ~ ~ ~

Muka Itik? Result From Google Images

Share:

0 comments: