Tuesday, July 5, 2011

Aproved By Apesal.Com


Bukak jer Gmail.. teros nampak teros nampak email dari Apesal.com. Betol la ape cakap Kak Hanie, Apesal.com memang usha dulu blog kiter, mungkin tengok dari segi visitor masuk tiap hari atau cara lain. Ape-ape pown KBM dah diterima oleh Apesal.com dan boleh lah dapat ape-ape yang patot.. hehehe.. rase-rase pasal Apesal.com ni ramai yang tau kan.. ape kegunaan dia, kebaikan dan lain-lain..

Lamer jugak menunggu untuk diapprove.. ada jugak dalam seminggu setengah.. hehehe.. skarang baru diterima, singkatnyer.. Apesal.com ni lebey kurang macam pertukaran dan pembahagian traffic dari banyaknyer blog yang terdaftar di Apesal.com.. pergh macam gempak jer kan? macam dapat BE jer dari Nuffnang.. hahahahaha..

Kekurangan traffic? buleh cube Apesal.com. Pendaftaran sangat simple dan mudah, newbies macam wadud pown dah boleh ikut step-step dia apetah lagi masta-masta kan? ^_^ ops hampir terluper.. korang buleh jugak cuber Ohbelog, step dia sama jugak macam Apesal.com camtu jugak konsep dia.. No Widget No Traffic.. ^_^ maksudnyer lepas dah register di Apesal.com atau di Ohbelog, korang akan diberikan semacam widget untuk diletakkan di belog korang.. maklumat lanjut silakan layari kedua-dua website tersebut, hehe..

apesalco@apesal.accountservergroup.com to me
show details 10:48 PM (1 hour ago)
Ikhlas dari: Apesal.com

Kepada blogger yang dihormati,

Selamat datang ke Apesal.com -Program pertukaran trafik untuk Blogger Malaysia.

Berikut adalah 'login detail' anda:

Website/Username:

New Password:

Login URL:

Untuk mula mendapatkan pengunjung sila letakkan widget yang diberikan ke dalam blog anda.
Kami berharap akan dapat berkerjasama dengan anda di masa akan datang dan selamat berjaya! Terima kasih kerana berdaftar di Apesal.com,
 
apesal.com

1. Daftar Apesal.com

2. Daftar Ohbelog.com

Terserah nak join yang mana atau dua-dua sekali pown buleh, sukses untuk korang sumer.. berkongsi adalah suatu perkara yang sangat best.. tambah-tambah kalau korang betol-betok iklas.. hehehe.. tapi kene ingat jugak, ada mende kita boleh kongsi dan ada mende jugak kita kene rahsiakan.. ^_^ dah kalau sume nak kene suap, bek jadi Raja jer kan? 
Share:

0 comments: