Thursday, November 17, 2011

Tips Body Tegap ~Shoulder Tranning~

Tips Body Tegap ~Shoulder Tranning~
Jom GYM.. :) terkadang kalau gi GYM sorang2 tak best, kene ada kawan, atau awek ke dalam GYM tuh, baru semangat sikit, ekekeke.. tapi bagi aku, kalau time nak GYM, kene ada kawan yang kita kenal sorang, macam aku skang ada di Aceh, so dalam GYM tuh ofkos la dak2 Aceh kan? hehehe.. dengan itu, aku mencari idea untuk tarik budak2 Malay yang lain untuk aktif GYM.. hehehe.. best2..

Taknak citer pasal pengalaman2 aku, point n3 ni sebenarnye nak kongsi dengan korang satu video dari Youtube la semestinya, tentang bagaimana caranya untuk membentuk otot bahagian bahu (Shoulder Tranning)..


Berita yang bagus untuk korang sume adalah, tranning kali ni tak perlu untuk keluarkan biaya, tak perlu pi kat ATM, beli dumbbell atau alat GYM yang lain.. trik ni hanya menggunakan TUBE getah, maksudnyer TUBE TAYAR motor atau tayar kereta.. menarik kan? hehe.. serius cakap, hari2 korang buat trik2 ni, mesti ada perubahan pada otot bahagian bahu korang ^_^.. tak yah keluar duit beli dumbbell atau ke tampat GYM.. :)

-- Tips : cara kat atas tuh, boleh jugak praktik menggunakan dumbbell.. pandai2 la korang kreasikan mengikut kebolehan masing2.. ^_^.. ingat, kalau nak bagi smart/cool/tough/ badan korang, mesti ada : sakit, semangat, rutin, paksa diri sedikit dan makan mesti mau jaga, makanan yang berkhasiat, Gud luck :)
Share:

0 comments: