Saturday, November 12, 2011

Walking Dead Season 02 Episode 04

Walking Dead Season 02 Episode 04

Walking Dead terbaek!! aku layan dari season 01 sampailah season 02 episode 04.. nak nunggu season 02 episode 05 tu lambat siot, seminggu baru kuar, huhuhu.. ok lah dari tak dapat langsung kan? filem tuh mengisahkah tentang perjalanan satu kumpulan untuk meneruskan hidup drang dari dimakan oleh zombie2 jalanan atau dikenal dengan walker.. huh!

Ada jugak orang kata, tak best citer tuh, biasalah masing2 pendapat ^_^.. biler aku dah tengok dari awai, kompom sampai habis aku layan, hehehe.. macam Maharaja Lawak la jugak (Maharaja Lawak Mega xbest?).. untuk episode 04 season 02, action kureng, tak banyak zombie yang drang jumper.. episode ni jugak banyak drang selitkan adegan seks.. antara anak gadis doctor dengan pemuda pizza tuh dalam kedai? wakakakaka.. hampas..

Pastu pulak, bini sherif tu kantoi positif mengandung? hahaha.. habis la ngko, aku pikir dia nak pegi mana bawak pisau, ropenyer sebagai langkah berjaga2 dari walker $_$.. tapi ape2 pown.. aku tetap menunggu episode seterusnyer dari season 02 neh.. cayalah.. best filem Walking Dead neh!! ^_^..
Share:

0 comments: