Thursday, August 9, 2012

15 Ebook kumpulan fiqih |Mediafire| 3.45MB

15 Ebook kumpulan fiqih |Mediafire| 3.45MB15 Ebook Collection yang terbaik aku nak share kat sini.. rasenye sape tak download 15 Ebook fiqih ni, aduyai ruginyer. Satu buku fiqh dah berape, ni 15 in 1 free macam tu jer.. tak nak dan banyak alasan lagi tak tahu la nak cakap ape lagik. =)

Alasan sebab besar ke size dia? esh 3.45MB jer.. alasan takut nanti link tibe2 out? aku upload kat Mediafire lah, dun wurri, link mati? siap protect dengan Linkhat lagik, dan ape la salahnye kalau roger tuan rumah kate link dead. Insyaallah musti aku up yang lain.

Ape lagik alasan korang? haa.. esh xde alasan lah.. ni bukan paksaan ok, bukan ape, kadang aku susah cari untuk dapatkan ebook nih kat Google, bile aku share dan takde orang nak ambik/download, huh.. sedey lah, xde yang menghargai pengorbanan aku.. waaaa!!

Link download ada kat bawah, macam biase, aku tutup dengan Adf.ly dan Adfoc.us. Untuk dapatkan link, korang SKIP AD di bahagian atas Adf.ly dan Adfoc.us. Okeh? gud download (selamat mendownload).

**Mediafire

!!(Promosi)!!
Belajar Gitar Cara Pantas!! Newbie+Pro :
RM47

1 Hari Rm 2.00!! Cepat!! :
Percuma

Hanya Rm25 Boleh Dapat Rm 10,000 :
RM25
Share:

0 comments: