Wednesday, August 15, 2012

Wajah Baru Nuffnang + Entry Lenger

Wajah Baru Nuffnang + Entry Lenger

Aku rasa mende ni dah lama orang tahu.. tapi disebabkan aku rase nak post jugak pasal ni, so ape boleh buat. Terkesima jugak bile tengok template baru Nuffnang. Aku tanya dalam hati aku, eh ni drang create sendirik ke? wow  hebat lah.. sebab nampak simple tapi unik (simple+unic). Nak boleh tak en.Nuffnang? omG tidak boleh lah begitu.. kalau nak belilah..

Hahahaha.. kalau beli takpelah, aku lagi suke rope blog aku sekarang, walau ramai yang kata blog aku macam hantu tak puasa, its OK dan ianya tetap blog aku, lantak kome nak cakap ape pon.. kah3.. jangan risau, ini hanya en3 spontan dari aku melalui hati nurani nih.. aiseyhhh.. err.. macam da larik tajuk..

Sebenarnye aku agak pelik sikit sebab dah lama Nuffnang tak bagi BE kat aku.. hehe.. sebenarnye jawapan dia dah ada, yelah sejak dua menjak nih, kemalasan untuk menulis semakin menjadi-jadi, maybe sebab adanya streamix nih kowt.. aku download tak kire mase dan tempat, nyaris hafalan untuk imam tarawih tak boleh downlaod, kalo idak lah..

Aah la.. aku ni jenis yang gila internet, dari dulu sampai lah sekarang... walaupun dalu aku bengong tahap lipas bab2 internet nih, tapi dengan kesungguhan, kecekalan, kesanggupan nak belajo bab-bab IT nih, terbukti sudah hasilnyer.. alhamdulillah boleh la sikit2, banding dulu tak tahu langsung, folder pon aku tak tahu amende, sampai la satu tahap aku dok main2 dengan duit kat internet..

Best woo kalau sape yang tahu carik duit melalui internet.. tetambah pulak dapat withdraw lagi.. lagi lah tambah semangat nak carik sampai tak tercarik. Carik bukan carik kain ye, carik tu cari atau dalam bahasa inggeris search, andersten? bagus.. takut nati orang pikir, camne dalam en3 lenge nih ada perkataan carik kain pulak? dari banyak timbulnye masalah, lebih baik aku jelaskan awal-awal..

Hmm.. itu je kot? selamat berpose lah ye.. hahaha.. jangan marah kalau starting dengan ending macam tak kene dan tak betul.. sebab aku dah kata dari awal lagik, en3 ni hanyalah untuk mengisi keboringan dan membersihkan segala hubuk dalam blog nih.. so, almaklum lah macam mane gayenye (^_^)
Share:

0 comments: