Wednesday, August 15, 2012

Software Edit Video |VideoPad Video Editor 2.30 Full Version|


Aku ader jugak mencari software untuk edit video dengan effect yang bermacam-macam, dan size dia sangatlah besar, kalau tak salah 400MB. Tapi masalanye, bukan terletak pada size besar atau tidak.. sebab kat sini line internet sangatlah kuat, setakat 4GB boleh aku settlekan dalam masa 3 hari tanpa off lah my lappy nih. Cume yang jadik masalah adalah hosting yang menjadi tapak kepada software tersebut. Rapidshare????

Har3.. mula2 tengok, owh rapidshare, aku tak risau sebab sebelum ni ada jugak aku download dari rapidshare dan size dia boleh tahan la besar. Pelik jugak bile tengok bedesup macam mediafire. Buttts.. aku tambah pelik kenapa kali nih aku download di rapidshare, tak sesedap yang dulu..

Ape2 pon.. kalau aku dapat software tuh, mesti aku share kat sini punye. Software Video Pad 2.30 Full version nih bagi aku function dia sangatlah sikit dan simple. Kalau aku tak buat tutorial pon, korang mesti dah lebih hebat dari aku. Setakat nak letak subtitle, tambah effect sikit2 boleh lah gune software ni sebagai permulaan. Tapi kalau korang nak yang power tuh, ada sound effect, ape2 effect lagilah.. ni bukanlah software yang hebat tu. (^_^)




!!(Promosi)!!
Belajar Gitar Cara Pantas!! Newbie+Pro :
RM47

1 Hari Rm 2.00!! Cepat!! :
Percuma

Hanya Rm25 Boleh Dapat Rm 10,000 :
RM25
Share:

0 comments: