Thursday, August 23, 2012

Percuma Pendrive Kingston 2GB dan 4GB

Aku nak bukak promoter Loginwang balik kat sape-sape yang berminat untuk join. Hari tuh aku ada bukak jugak promoter untuk loginwang, tapi nampak macam takde sambutan la pulak.. haha.. maybe hadiah dia murah sangat kot. So kali ni aku nak up sikit hadiah untuk yang join Loginwang di bawah aku (downline).

Hadiah 1 :
- Pendrive Kingston 2 GB untuk ahli yang upgrade kepada pakej RM100 (BIZ)


Hadiah 2 :
- Pendrive Kingston 4 GB untuk ahli yang upgrade kepada pakej RM200 (VIP)


** Okeh.. ape yang perlu korang buat :

1. Untuk mendapat kelayakan menjadi downline dan hadiah di atas menjadi milik korang, daftarkan diri korang di Loginwang dulu. DI SINI (bawah aku)

2. Upgrade keahlian korang kepada RM100 (BIZ) atau RM200 (VIP). Untuk upgrade, boleh DI SINI atau di dalam profile korang.

3. Pastikan korang terdaftar dan upgrade keahlian korang di bawah aku (wadud).

4. Letak ADDRESS, EMAIL, NO TEL di bahagian komen (di bawah). Sebaik je aku tengok semua syarat kat atas dah beres, aku akan hantarkan hadiah tersebut menggunakan POS LAJU.

5. Sebarang pertanyaan, sila tanya di bahagian komen. Aku akan respon pertanyaan korang secepat yang boleh.

** Okeh kenape korang perlu join program ni :

1. Ni adalah program terpercaya yang akan membayar korang mengikut syarat-syarat yang ditentukan.

2. Ahli yang upgrade mempunyai banyak kelebihan, termasuk hadiah dari aku.

3. Untuk promoter, telah disediakan template khusus. Korang hanya perlu copy dan paste kemudian sebarkan melalui email atau mana-mana laman sosial.

4. Selepas upgrade, korang juga disediakan tempat untuk letak iklan strategik dan menarik.

5. Hadiah menarik bagi penaja yang berjaya. Boleh review DI SINI.

6. Bukti bayaran. Boleh review DI SINI.

Amacam? kalau berminat boleh lah cube-cube dulu.. tengok function2 yang drang sediakan. Banyak kelebihan yang korang akan dapatkan kalau korang register kat loginwang. Duit aku dah RM450 (belum termasuk aku tak login lagi). Hihi.. Aku malas nak membebel lebih-lebih, korang pusing-pusing la dulu ye.
Share:

0 comments: