Friday, August 24, 2012

Cara Mempercepat Kelajuan Broadband Yang Kehabisan Kuota


Saje aku nak share cara mempercepat loading internet bile Broadband korang dah habis kuota. Bukan ape, tutorial ni menjadik kat laptop aku, so rasenye labih bagus kalau ramai orang tahu trik ni. Cume aku buat dalam bentuk video, supaye senang orang nak paham. Trik ni lebih kurang cara untuk menambah kuota Broadband yang habis limit.

Sebenar dah lame aku tengok trik nih kat internet, tapi sebelum2 ni aku tak cube sebab Broadband aku unlimited.. hihi.. so disebabkan aku kat umah dan aku amik pakej BB yang ber kuota, aku try gune trik nih dan menjadik. Sekarang ni pon limit BB aku da habis.. tapi tengok Youtube, relax jer kot, hihi.. korang boleh cube kalau tak percaye.

Tapi kalau tak menjadik, maybe ada salah step atau masalah windows. Ada yang kate sesetangah windows tak leh support trik nih, tu aku tak pasti.. yang ponting laptop adik aku leh, 1 malaysia lagi tuh. Hahahaha.. korang yang power2 tu.. tak kan x leh kowt ~~
Share:

1 comments:

Anonymous said...

Bleh bg step x ? ak on9 dlm tpon , xleh nk tgk video .