Saturday, December 15, 2012

Malaikat Rakib & Atib Selalu Usha Korang Weyh?!

Malaikat Rakib & Atib Selalu Usha KorangApesal time laki bawak moto, ko tak tengok? tapi kalo pompuan yang bawak.. laju je mata menghambat kelajuan motor tersebut? padahal kalau kate nak ikut sangat rules jalan raye, apesal tak tengok moto bro? ko pi tengok penunggang pulak, rase tu bukan rules jalan raye tu, tu peraturan nafsu kot.. hahah! yelah.. orang yagn dah pro atau dah lame bawak moto, dia akan lebih confidence dengan keadaan, dan dia tak perlu tengok kiri kanan, atas bawah.. style orang xpert bawak moto ni, relax je, tak kekok kite tengok.

Tapi masalah jugak orang yang xpert bawak moto nih, bile dah terlalu xpert, dia lagi hebat bab2 tengok awek menunggang motosikal ni.. yelah, dia dah tahu budget dan boleh kawal moto dengan tenang.. walaupun mata dia tengok kelangit, itu lah masalahnye orang yang xpert bawak moto, tenang je tengok awek lalu sebelah dia, siap main "PIN2" lagik.. walaupun ada corner depan dia, boleh lagi kenyit mate kat awek sebelah tuh, padahal dia berhadapan dengan obsolutely danger, maksudnye bahaya tahap gaban..

Itulah yang den kabo ke keme tadi.. bile dah terlampau xpert, lain pulak jadiknye, so skang ni dud, ape masalah kau dengan entry ni, yang tibe2 berkaitan dengan pengunggang mototsikal, awek2, xpert bawak moto.. ape sume ni dud? ohh.. xde pape bro-sis.. sebenonye aku cube untuk diri aku ni ha, tak moh tengok awek yang lalu sebelah walaupun beliau adalah Lisa Surihani. Bukan ape bro-sis.. gua takut nanti kalau dah lalai sangat, tetibe pulak xsiden.. kalo tak mati xpe, ni mati dalam tengok awek woo.

Orang len sume mati dalam Khusnul Khatimah, aku mati dalam tengok aweks.. lain lah aku bersedekah kepada beliau ke, ada la jugak pahale nye.. ni lain punye kes, ni kes ikut napsuss semata. Lebih baik aku buat inisiatif sendirik, tak mo dah usha2 awek ni.. lantak la dia Erra sekalipun, tuaa sangat.. lantak la cantik mane sekalipun, tapi dud, kalo tu mak engko? mak aku? tu lain lah citer ngok.. pe da.. lu larik tajuk ma.. wa manyak menci sama lu la.. 

Malaikat Rakib & Atib Selalu Usha Korang
Tu Apek (Fahmie Che Mat) yang cakap.. aku cume mencakapkan balik je. Dosen aku, mati masa tengah ngaji, gilerrrrr.. kalau secara zahiriah, kite boleh katekan beliau mati dalam keadaan yang sempurna baik, tapi aku tak kabo confirm beliau masuk syurga, dan aku doakan beliau jugak moga ditempatkan pada tempat yang selayaknye. So tak mau? tak mau sudah, bio aku yang mau.. hidup bersame, mati sorang2 (LOST) "Live Together Die Alone".

Bukan pe bro-sis.. kadang aku rase dah macam mudah je aku nih nak buat dose, tak pepasal, Malaikat Atid dah tulis dalam buku aku, dosa melihat perempuan.. Malaikat Rakib pulak, geleng2 kepala, sebab awal2 lagi dah ada dosa, tu belum kira bangun subuh tadi, ntah betul tidak solat aku, ntah ade niat tak baik ku, mane gua tau ma? korang tau ke? dah tu?... ingat2 lah diri anda..
Share:

0 comments: