Friday, January 18, 2013

Review Blogger Bertuah

Cepat-cepat.. aku nak review blog+bagi traffic pada follower bertuah nih, follower yang ke-460. Maybe hadiah yang pawer2 aku tak sediakan, tapi aku bagi hadiah traffic jer pada follower bertuah aku yang ke-460. Aish.. tak susah pun, korang just follow jer blog aku, dan bagi yang cepat, aku akan cube trace blog korang macam mane care sekalipun lah.

Review Blogger Bertuah

Kalau nak senang.. lepas jer follow, bleh jugak letak URL kat bahagian komen.. mudah sikit keje aku nak cari blog korang lagik, nak cube trace tu nih, kang tak jumpe, kate aku menipu lak, hahaha.. dah lame tak buat lucky follower nih.. takpo, kali ni den nak buat setiap genap 10 follower, aku akan review blog drang (blogger terakhir dari 10) di KBM.

Sape nak review blog kroang gitu jer bro-sis? hihi.. so alang2 aku tengah siyok sendirik nih, tengah carik follower yang ke-460, copek-copek lah yer.. aku tak kire sape beliau, tapi ingat, kalau boleh letakkan URL blog korang kat bahagian komen, senang nak trace.. (^_^)
Share:

2 comments:

Vee said...

Could it be me?? HAHA.

http://vaneelea.blogspot.com/

Dzasc Skachers said...

@Vee Lea: hahaha.. luck with you.. :)