Sunday, July 28, 2013

Ras Adiba Nikahi Rakan Tingkatan Enam

Aku sebenarnye tak amik port sangat bab-bab artis ni tambah-tambah gosip yang sangat digemari hampir mendapat majoriti penuh.. yeke? contoh mudah, blogger yang mempunyai content atau niche mengenai artis pasti akan mendapat ranking dan have a big visitor.

Dan pulak kalau perasan di kaca TV anda, media-media takkan pernah miss tentang artis-artis ni.. lagi-lagi ada kaitan dengan peribadi, pergh lagi hangat.

Yeke? ntah la.. tepuk dada tanya selera.. kite semua rakyat Malaysia, mesti tahu selok belok tumpuk pemerintahan Negara Malaysia ni macam mane walau tidak sepenuhnye, kan?

Ras Adiba Nikahi Rakan Tingkatan Enam

KUALA LUMPUR - Bekas personaliti televisyen tempatan, Ras Adiba Radzi, yang lumpuh dari bahagian pinggang ke bawah sejak 17 tahun lalu, selamat melangsungkan pernikahan dengan lelaki pilihannya yang merupakan penasihat kewangan, Ilias Yaakob semalam.

Pasangan tersebut dinikahkan oleh bapa Ras Adiba, Mohd. Radzi Wahab, 73, dalam satu majlis ringkas di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya tepat pukul 6.10 petang semalam.

Kedua-dua mempelai itu berusia 45 tahun.


Kontroversi Artis Ras Adiba

Kontroversi versi Artis Ras Adiba ni adalah beliau pernah membotakkan kepale demi untuk menunjukkan caring beliau kepada anak-anak yang berpenyakit kanser sekaligus membuka ruang kepada penyumbang yang turut merasakan simpati kepada pesakit kanser untuk memberi sumbangan berupa wang tunai.

Ust Azhar Idrus- Wanita ; Botak / Kerja ; Bercanggah Syarak

Hukum 'Rebonding' Rambut - Ustaz Azhar Idrus
Share:

2 comments:

lynmunir said...

Lupakan bab yang kontroversi tu, doakan saja mereka bahagia hingga ke syurga.

Dzasc Skachers said...

@Lynn Munir
Agree that.. :) tulah pasal saye tak suke bab gosip2 artis nih