Friday, September 19, 2014

The Best Compress PDF Software Must Try !

Aku bermasalah dengan proses untuk kecilkan size file PDF 1.5mb kepada 400kb only.. memang sangat banyak website yang menyediakan kemudahan untuk reduce PDF kepada size yang lebih kecil, tapi tak semua website menepati seperti yang diinginkan.. kadang2 size dah OK, tapi bile view jadi kabur, berat dan sebagainya.

The Best Compress PDF Software Must Try !

File aku sebenarnye takde lah besar sangat, tapi bile dah merge dengan file PDF lain, automatically file bertambah besar, ni masalah utama aku untuk submit saiz file yang telah ditentukan. Dah banyak keyword (compress PDF) dan compress website aku try.. tetap masalah sama tetap berlaku.

Lastly, usaha punya usaha.. terjumpa sudah software menarik compress PDF, portable lagi. Aku share bukan ape, yelah yang utama memang untuk kemudahan semua, tapi paling utama sebab aku nak save mane-mane software rare, perlukan usaha dan ketekunan.

Bebel plak.. okeh software tu boleh download SINI.

Cara guna pandai-pandai lah kome yek! very simple to use, explore try and try and try.. insyaallah dapat.

Good luck!

Any problem, please comment below :
Share:

0 comments: