Friday, May 27, 2011

Sesungguhnya Kemalasan..



Sesungguhnya kemalasan adalah sebuah istilah yang ntah dari mana datangnye.. malasnyerrrr... cube bagi penampo tengok.. malas lagi tak?

Sesungguhnya kemalasan tidak akan terlepas dari diri seorang insan yang berjubahkan manusia.. malasnyerrrr... ce try suh sorang aweks lalu depan dia.. amacam? ok kan.. musti badan dan mata berurat?


Sesungguhnya kemalasan menjadi buah mulut orang yang merasakan dirinya malas walau dia sendiri tak tau amende malas tu sebenarnyer.. malasnyerrr... amik lighter, bako jer teros sume buku yang ada.. mesti rasa idiot kan?

Sesungguhnya kemalasan yang datang dari diri kita janganlah disalahkan pada syaitan pula.. malasnyerrr... kesian kat setan, tak pasal nama beliau menjadi ranking tertinggi?



Sesungguhnya kemalasan tidak akan datang sekiranya pikiran kita tak memikirkan kemalasan itu sendiri.. malasnyerrr... amik jer hammer atau kasut yang brand hammer tuh, usap2 kat otak bahagian dalam.. musti ok?

Sesungguhnya kemalasan bukanlah alasan bagi membentengi diri dari peluru-peluru nasihat orang lain.. malasnyerrr... ala alasan sume orang buleh bagi, kalau baby yang baru lahir dah reti cakap.. musti dia bagi alasan kat mama dia macam2, tu baby kan?

Alangkah baiknye kan.. istilah kemalasan ni dibuang jer terus out dari istilah bahasa.. ekekekee.. biasa la, orang tengah malas.. pikir nak final exam lagi, asingment betimbun.. badan letih.. (tapi leh update) so.. xnak pakai kemalasan dah.. nak.. nak.. nak gi mandi lor.. hahahaha... (sory3x) ^_^
Share:

0 comments: