Thursday, June 30, 2011

Software Untuk Convert Ke PDF Dan Editor PDF |Fullversion|

Mungkin ada yang tercari-cari software untuk tukar file dari Word (microsoft office) ke PDF boleh jer download kat bawah, banyak software yang boleh digunakan untuk convert dari word ke PDF (contoh). Software kat bawah ni yang Fullversion punyer, bukan trial. Satu software untuk convert dan satu lagi untuk edit file PDF.

Tak moh cakap panjang-panjang.. nanti buat pening jer.. bagi yang nak download dipersilakan link tersedia kat bawah (Mediafire). Ok? ^_^ yang tak paham cara untuk install boleh jer tanya, semudah ABC.. (bagi yang tahu la) macam wadud pon bukan tahu.. so kite sama-sama tak tahu.. tapi kalau nak tanya boleh jer (ape aku merepek ni)





Sedikit cara bagaimana untuk install dan letak register key pada software yang kite download tadi, dua-dua software wadud dah cube crack dan alhamdulillah menjadik ^_^

-Install macam biasa.
-Buka file location di mana software tadi terinstall (Komputer >> Local C >> Program Files >> Foxit Software) kemudian copy crack dalam folder crack yang kroang dah download tadi ke dalam File Location tadi.
-Klik pada foxit.exe dan klik register (akan dibawa ke page untuk pembelian)
-Klik lagi ke foxit.exe, nanti akan muncul kotak untuk diisi dengan register number dari folder crack tadi, copy crack tersebut dan paste. Siap.

-Install software diatas seperti biasa.
-Copy register key dalam folder rar yang telah kite download tadi, perhati betul-betul, ada tiga paragrafh. Sesuaikan dengan key dalam folder rar tadi. Selesai.

Mudah jer kan? malas nak buat dalam bentuk video, sebab kene bukak banyak page, nanti biler nak up kat Youtube jadi berat.. so dalam bentuk tulisan pon ok dah kort.. tapi kalau ada yang req suh up jugak dalam video, insyaallah wadud buat.. ^_^
Share:

0 comments: