Sunday, October 2, 2011

Mediafire Problem Lagi?

Mediafire Problem Lagi?

Hari tuh aku ada post pasal Mediafire problem kan? aku rasa sesetengah jer yang boleh, kawan aku ada jugak yang jadi macam aku.. so sekarang, aku terpaksa guna Megaupload sebagai pengganti sementara dari Mediafire.. tapi bile aku tengok Mediafire sekarang, ok dah ok, tak problem macam dulu.. cume problem dia lin sikit, tak boleh nak upload file, pulak dah.. tensen2.. aku siap ada buat video lagi, mana la tahu ada yang tak percaya? pahtu kata aku ni bohong lak? hehehe.. gurau2.. ^_^..

Contoh Problem Dari Mediafire -Youtube-


Amacam? dah see kan... so pe cer? ^_^.. kalau ada yang masalah macam gini jugak? pastu ada jalan penyelesaian, kongsi la kat KBM ea.. same2 tambah wawasan, tapi pelik, hosting punya fames macam neh, lama gile problem dia.. hurm.. wait and see je la..
Share:

0 comments: