Wednesday, December 14, 2011

Mediafire Uploader 2012

Mediafire Uploader 2012

Dekat laptop 1 Malaysia adik aku ni tak buleh nak bukak Mediafire, nak bukak buleh, tapi nak upload jadik masalah.. sama jugak macam hari tuh, maybe face baru kowt Mediafire, sampai aku nak upload pown tak buleh.. har3...

Jadi, dengan masalah yang aku hadapi dari Uploader Mediafire dari page dia sendiri, aku pon mulalah mengodek2 Google, tanya beliau kot2 ada yang boleh meringankan kan masalah aku nih..

Ternyata.. beliau da best, ^_^.. dia bagi aku satu link yang mana link tersebut menyediakan satu software Uploader freeware.. dan software ni jugak bukan terkhusus pada Mediafire jer.. banyak lagi filehosting yang software ni support.. terbahek..

Kelajuan untuk upload dia, hampir sama bile kita kat dalam page Mediafire tuh.. laju jer aku upload, dan software nih sangat membantu aku dalam masalah aku dengan Mediafire nih.. huh3...

Korang nak jugak? hah.. meh download sini.. freeware jer, kalau tak silap, dia nih portable.. pandai2 la korang gune ea, video tutorial cara penggunaan software ni untuk detect pada akaun Mediafire, nanti la aku buat.. ^_^..
Download Sini :
Mediafire Uploader 2012
Share:

0 comments: