Saturday, January 14, 2012

Smartfren Laju Ke?


Smartfren laju ke? tak jugak, macam broadband bese jer, dah tak macam dulu.. boring giler aku gune Smartfren skang.. member aku ada jer yang maki2, haha.. dulu prmote punya bagai nak rak, biler dah rase rugi@over costumer, canggini la jadinyer.. lembab nak mampos.. tapi dulu wa gebang sma lu kan, memang respect la Smartfren, dulu.. skang nih dah makin hampes dan memboringkan.. mula la dalam pikiranku nak angkat dan mencuber yang laen ^_^.. ni memang tensen tahap gaban, nyaris la lagi ok banding XL.. hahaha.. sori la XL.. nanti kasi upgrade lagi okeh..

Tapi standard la perniagaan, tambah2 niaga jenis yang macam gini. Mula2 tuh memang powe, bile dah ramai sangat, hah mula la macam2 rules dia buat, tu la ni la.. hak aku, sukahati la.. betol2, aku akui.. tapi jangan lak nanti hilang pelanggan.. kuah3..

Smartfren dan macam gini skang :

-Kadang best guna time MALAM.
-Kadang lak best guna time PAGI.
-Kadang lak best guna time PETANG.
-Kadang lak best guna time TENGAHARI.
-Kadang lak, lagi best TAK GUNA.

Banding dulu masa mula2 belik, anytime u want? hah.. speed jer dia pegik, ni makin lama low speed dah.. haish.. maybe sebab, dia cube nak stabilkan balik bandwicth yang drang dah bagi dulu kowt ^_^.. so ada masa2 yang ditetapkan untuk laju dan fullspeed untuk download. Lagipon, drang ni buat pakej, so sape yang pakai pakej turbo tuh (mmng best kwn aku kata), drang tarik kuat sampai yang pakai pakej UNLIMITED ni bese2 jer speed dia.. huhuhu... 

P/S : apesal aku tak pakai pakej turbo?
Share:

0 comments: